Informacja o programie indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia na życie w PZU Życie SA dla byłych Pracowników GRUPY ORANGE POLSKA S.A.

Szanowni Państwo, mamy przyjemność przedstawić Państwu Program Indywidualnej Kontynuacji Ubezpieczenia na Życie w PZU Życie S.A., który dedykowany jest dla wszystkich Pracowników Grupy Orange Polska S.A., po ustaniu stosunku pracy oraz Członków ich Rodzin, którzy jako Pracownicy Grupy Orange Polska byli objęci ubezpieczeniem grupowym na życie w PZU Życie S.A, Open Life oraz Unum.

Podstawowe zasady zachowania ciągłości ochrony i przystąpienia do ubezpieczenia

Każdy zainteresowany kontynuowaniem ubezpieczenia grupowego na życie były Pracownik lub współpracownik oraz Członkowie ich Rodzin (Małżonek, Partner Życiowy, Pełnoletnie Dziecko) może przystąpić do jednego z 7 wariantów.
Do ubezpieczenia mogą przystąpić:
• byli Pracownicy Grupy OPL w wieku 16-69 lat a ochrona zakończy się w rocznicę
polisy w roku, w którym ubezpieczony ukończy 70 lat,
• oraz Członkowie jego Rodziny (Małżonkowie / Partnerzy Życiowi, Pełnoletnie Dzieci)
w wieku 18-69 lat, którzy wcześniej byli objęci ubezpieczeniem na życie w PZU Życie,
Open Life oraz Unum.

  1. Szczegóły programu oraz zasady przystępowania przedstawiamy w załączonej broszurze.
  2. Proces zgłoszenia w aplikacji eVida do Programu: – dla osób, obecnie ubezpieczonych
    • przystąpienie do nowego ubezpieczenia odbywa się elektronicznie poprzez dedykowaną aplikację Vida, w której mają Państwo swój profil,
    • wejdź na: https://vida.e-insure.pl/Wybierz na ekranie aplikacji Zaloguj lub jeśli nie pamiętasz hasła Przypomnienie hasła,
    • następnie złóż wniosek przystąpienia do programu.

3. Proces zgłoszenia w aplikacji eVida do Nowego Programu – dla osób przystępujących po raz pierwszy

Link do aplikacji: https://vida.e-insure.pl/
Wybierz na ekranie aplikacji „Zarejestruj”, a następnie odznacz pole „Zarejestruj korzystając z kodu dostępu i adresu mailowego”
Wpisz swój prywatny adres e-mail oraz kod dostępu: KONT2020IKU
Odbierz e-mail w swojej skrzynce

WAŻNE
• Przystąpienie do kontynuacji ubezpieczenia następuje przez aplikację eVida do 20-go z odpowiedzialnością od 1-go pod warunkiem opłacenia składki za ubezpieczenie


Sposób płatności za ubezpieczenie – po zakończeniu procesu przystąpienia do ubezpieczenia, zostanie wygenerowany przez aplikację eVida Twój indywidualny numer konta, na który należy samodzielnie opłacać składki


Termin płatności składek przypada max. do 20-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc ochrony, np. do 20.04.2025 składka płatna za miesiąc maj 2025 r.
• Informacja o numerze konta dostępna jest w aplikacji eVida, po zgłoszeniu do ubezpieczenia, w menu PŁATNOŚCI oraz dodatkowo zostanie przesłane na Twój adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji w aplikacji eVida
• Ubezpieczenie Członka Rodziny – jeśli w Twoim dotychczasowym ubezpieczeniu był ubezpieczony Członek Twojej Rodziny, po przystąpieniu przez Ciebie do kontynuacji ubezpieczenia wyślij ze swojego profilu Zaproszenie do ubezpieczenia dla Członka Rodziny, podając jego adres e-mail oraz numer Pesel Członka Rodziny. Na podany adres zostanie wysłany link rejestracyjny. Członek Rodziny samodzielnie rejestruje się do aplikacji eVida,
a następnie przystępuje do kontynuacji ubezpieczenia.


Płatność składki za ubezpieczenie Członka Rodziny następuje na ten sam numer konta, który został wygenerowany przy przystąpieniu do ubezpieczenia przez Współpracownika – przelew łącznej składki za ubezpieczenie Twoje i Członka Rodziny następuje w ww. terminach


Zmiana wariantu ubezpieczenia – możliwa raz w roku, w rocznicę polisy przypadającą na
01 maja. Zmiana powinna zostać zgłoszona elektronicznie w aplikacji eVida do 20 dnia miesiąca poprzedzającego termin rocznicy


Pozostałe zmiany w polisie – zmiana danych osobowych, zmiana lub wskazanie Uposażonych, wskazanie Partnera możliwe jest w każdym czasie. W tym celu wystarczy złożyć dyspozycję zmian w aplikacji eVida


Dostęp do historii wpłat, salda i rachunku bankowego – w zakładce „płatności” po zalogowaniu do eVida

5. Kontakt –  obsługa programu ubezpieczenia i aplikacji: Iwona Staniewska M: +48 661 444 449 T: +48 22 228 27 44

iwona.staniewska@makubezpieczenia.pl